En början

Årets första dag fick sig ett träningspass, trodde ett tag det skulle bli ännu en vilodag  pga tidsbrist..
Me tog mig på kvällen ut i garaget, visste inte riktigt vad jag skulle köra. Blev ett litet testpass, 60/120 som jag inte kört så mkt sista tiden. Fixade 12st på ca 7.4wkg, ska se till att fixa 20 innan sommaren:-) Hade fixat nån till igår, men är ju lugn vecka även denna.. Så då vill man ju inte vrida ur riktigt max, mådde ändå lite dåligt efteråt så tog nog i lite..

I morse blev det lite blandat, började med 60/30 på högre belastning än vanligt. Så jag gick över tröskel och sen inte så långt under på vilan, blev 380/290w. Orkade 10st sen vila 5min, för att sen vrida ur det sista med några 60sek på 450-460w. Orkade 4 st med 30sek vila mellan, så var lite spak tror jag:-)
Nu på jobbet och när jag är klar här ska det köras lite mer monark, då med förhoppningsvis trött kropp..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack