2h

Blev 2 h i lugnt tempo igår, gjorde ett ryck på 10min i tävlingsfart. Men annars väldigt lugnt och skönt pass, var blött och kallt ute. 7 grader och regn, undrar när sommaren ska börja?? Inte tränat nått pass ute med torra stigar än, men det härdar väl antar jag.. Idag är det dubbelpass, morgonpasset är avklarat. Blev 30min med 45/15 intervaller, körde dom på ca 435-440w. Vilan trampar jag bakåt på.. Innan middagen blir det 60/30 över/under tröskel, även detta i 30min. Så bara en timme plus uppvärmning i tid idag, men det brukar kännas ändå.

Kommentarer

Anonym sa…
Fy va stark du är! Blir deprimerad när jag läser dina siffror......
Samuel sa…
Tar det som en komplimang, så tack:-)
Ja har gjort stora framsteg i vinter, nu får jag hoppas det märks på tävlingarna också!
Jocke sa…
Ja sommaren lyser verkligen med sin frånvaro!

Imponerade siffror, lycka till i helgen
Samuel sa…
Ja nu förtjänar vi en del sol och värme tycker jag. Lycka till du med i helgen!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift