Aj!

Har just nu jävligt ont.. Kraschade rätt hårt förra lördagen, men trodde jag klarade mig med några små skrapsår. Men under veckan började det göra mer och mer ont i bröstkorgen, och nu gör det skitont! Trodde först det var nån muskelsträckning, fast nu börjar jag tro att det lik förbannat är ett revben som åkt. Precis under vänster bröstvårta är jag öm, kan inte ta riktigt djupa andetag. Och kan inte röra mig utan smärt, väldigt jobbigt!! Får hoppas det vänder snart, för just nu blir det bara värre för varje dag som går.. Med tävlingspremiären om mindre än 2 veckor är detta inte bra, men är bara att bita ihop och hoppas på det bästa. Annars har det varit en härlig helg, med 50års fest och massa annat skoj. Denna vecka blir också fullspäckad med aktiviteter, mkt roliga saker som ska göras med barnen nu när skolavslutningen närmar sig:-)

Kommentarer

Tråkigt. Revbensskada är inte roligt. Jag vet hur det känns på LVG, och då är det ju inget mot i skogen. Hoppas verkligen att det som sämst är en liten spricka, så det snart vänder.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack