Hur fan!

Igår skulle jag köra ett tufft TT mot mig själv, laddat med mkt godis:-)
Tog mig ut till Tannberget, började gasa där efter banan. Men efter 8 min small det till i cykeln, kedjan av igen... Hur fan är det möjligt!! Snart skiter jag i detta, känns som nån testar mitt tålamod ordentligt nu!! Hoppas verkligen att nya cykeln kommer under nästa vecka, så det blir lite ordning på grejerna.
Får se om jag vågar mig på ett nytt försök till TT idag, men först ska Christoffer spela fotboll. Då leker ju jag tränare:-)
Så efter det kanske jag kan försöka igen, men drar jag kedjan nu också blir jag tokig! Orkar inte med mer matrialstrul nu.. Så får hoppas den nya håller måttet, men det är jag rätt övertygad om:-) För jag vill ju bara kunna cykla utan strul, måste kunna lita på cykeln..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift