Lerfest...

Så här ser banan i Skellefteå ut på vissa partier, kan nog bli lite blött... Men stämmer prognosen för vädret så kommer det nog torka upp lite iallafall, fast blött kommer det bli. Blir ett fint test för mina däck, orkar/hinner inte stansa på ett par nya. Utan kommer köra på Specelized Renegade, rullar ju lätt åtminstone :-) Hade det varit ett Xc lopp skulle jag bytt, men på långlopp prioriterar jag rullmotstånd.. Ikväll ska jag ut och träna, tänkte köra 90min i Långlopps racefart i skogen. Så ett tufft pass där jag vill se att allt på cykeln funkar som det ska, har ju bytt kedja och satt på nya klingor.. Ska även byta en bromsskiva då en är sned, skrapar i lite väl mkt.. Sen ska alla bultarna kollas så allt sitter fast, men det gör jag på fredag:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Var ute en sväng på stora delar av banan igår, det har torkat upp ganska bra. Dock inte lika torrt som dom två senaste åren.

Kör hårt, njut av loppet och lycka till!
Samuel sa…
Låter bra det! Ska försöka njuta:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack