Grus rally...

Skulle igår ha kört ett lugnt rullpass på 2h, men kände inte för det utan ville gasa lite istället. Så blev ett 2h långt sweetspot pass i sommarvärmen, körde nästan hela passet på grusväg. Ville träna på hålla trycket hela vägen, gick riktigt bra tills sista 10min då jag började bli trött. Körde som vanligt utan extra energi och med 5dl vatten, så gick nog lite tom där på slutet.. Men höll upp farten och fick 34.6km/h i snitt, helt ok med MTB tycker jag:-) Idag körde jag 30min kring tröskeln innan frukost, var dock riktigt seg och saknade trycket. Men nu är det ju en lugn vecka där batterierna ska laddas inför dom sista 2 veckorna mot SM, så får vara seg nu:-) Kommer nog vara rätt seg hela veckan, brukar vara det när jag slappar. Men på söndag sparkar jag igång kroppen med Bikeboost, lär bli en chock för den då.. Men ska försöka hålla igång rätt bra under veckan ändå, några lugna pass och nått med lite fart. Hostan börjar ge med sig, nu rosslar den rätt bra:-) Även ryggen är lite bättre, men långt ifrån bra då jag knappt kan titta bakåt. Är musklerna vid skulderbladen som är ömma och stela, börjar nog på bli gammal...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift