Kämpa

Medans nästan alla verkar vara nere på Vasan sitter jag här hemma med ryggen från helvetet!! Har fortfarande en helstel nacke och ont som fan, men kanske att det sakta börjar bli bättre.. Igår var det vilodag, detta efter 10cykelpass på 6 dagar så det var skönt. Men idag är det fredag igen och då ska det hårdköras, 2 pass är planen. Men om jag gör 20st 60/120 på första slipper jag det andra, men den chansen är rätt långt borta misstänker jag. så blir med all säkerhet även ett kvällspass:-) Då tänkte jag mig ett backpass.. Till alla nere på Vasan säger jag lycka till! Nån gång ska nog även jag köra, orkar väl inte stå emot grupptrycket alltför länge. Men har väldigt mkt grusväg att köra på här uppe helt gratis....;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack