Jobba på igen...

Jaha då var semestern slut... Bara att släpa sig iväg å jobba, blev ingen sol och värme denna sommar. Men nu ska jag inte sitta och vara bitter, äger ju en jacka och mössa... Tränade på rätt hårt förra veckan, men nu ska det köras på riktigt hårt i några veckor!! Ska försöka knäcka mig själv lite, allt för att vara förbered till LLSM. Så nu ska jag ner i källaren.. Kommer försöka köra några tävlingar i närområdet under tiden, men bara för att träna, kan hända att nån av dom blir som pass 2 den dagen. Planen dessa 3 veckor är att få in 27-30 cykelpass, efter det blir det 2 veckor med lätt tävligsförberedande träning. Då borde jag om jag känner min kropp rätt vara så snabb som jag kan vara den 13/9, efter det ska jag njutningscykla nån månad:-) Måste ju testa på det också... För sen kommer ju vintern igen, och planen för den är rätt klar. Även vad jag vill göra nästa säsong och hur jag vill satsa, men det tar vi i nått inlägg senare i höst:-) Först ska nu dessa viktiga 5 veckor klaras av!!
Du kan! Du vill! Du vågar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack