Rullar på

Dagarna rullar på som dom ska och inget spännande händer just nu, dom här lugna veckorna får man försöka hinna med allt annat i livet. Men börjar på längta efter söndag och att få tävla på riktigt igen, Bike Boost ska tydligen bjuda på en bana med nästan bara stig:-) Så ska bli skoj att se hur banan är, känns som att mtb-cyklingen i Umeå växer rätt ordentligt:-) Så blir nog ett riktigt roligt race, får bara hoppas att kroppen inte sotat igen helt under denna vecka. Håller även på att försöka få till ett event i Umeå som har med cykel att göra, hoppas få det klart under veckan och helgen..

Kommentarer

Unknown sa…
Nu blev jag nyfiken :) Vad är det för event du har på gång?
Anonym sa…
Hur orkar du träna så målmedvetet när du kör så få tävlingar? Hur många riktiga tävlingar har du kört i år?
Samuel sa…
Detta blir 4e tävlingen för året, och har 2 kvar sen. Att motivera mig är inget problem, gillar att träna och se hur långt jag kan pressa mig. Tävlat ovanligt lite iår, men det är ett val jag gjort då jag bor där jag gör och har en familj. Drivs väldigt mkt av att visa att det går att vara snabb trotts 3 barn och heltidsjobb, vill liksom se hur långt jag kan komma innan det tar stopp...

Mer om eventet kommer inom kort:-) Men jobbar på att få upp Cannondale med full setup av demohojar, måste bara få allt att funka:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift