Inte sämre

Har inte blivit sämre efter att ha tränat igår, hostan finns ju kvar men är mest bara irriterande. Så blir nog att träna även idag då, planen var ett tufft TT med långloppskaraktär och den planen står kvar. Tror fokuset idag kommer ligga på att köra stig, så blir nog tannberget som jag gasar på. Där blir man alltid trött, och kan köra stigar i flera timmar om man vill.. Fast jag kommer nöja mig med 75-90min. Är väl endast när jag tävlar som jag kör längre än så tror jag, längsta träningspasset iår är 3h och det var i April... Nästa helg är det dock dax för tävling igen, då blir det Bike Boost MTB i Umeå den 30/8. Det är ett 4 mil långt stiglopp, en perfekt genomkörare inför SM alltså:-) Men det nästa helg, denna helg blir det att köra race mot skuggan:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack