Öka toleransen

Tränar rätt hårt just nu med tanke på vilken tid på säsongen det är, men har en tanke med det. Försöker vänja kroppen vid riktigt hård belastning igen, så kommer mata på hårt ett tag nu. Sen när jag känner att jag är där jag vill vara och tål den träning jag vill genomföra, då kommer jag ta en period med lite lugnare träning och ladda om. Förhoppningsvis är detta kring jul nån gång... Sen från mitten av januari ungefär kommer jag börja lasta på riktigt ordentligt, så att jag i Maj är lika stark som iår :-) Men lite vassare på vissa saker bara...

Har lite prylar till salu också, förutom mig själv så är det en Stages wattvev som passar på Cannondales vevparti. 175mm lång och av generation 2, funkat klockrent i år. 5 500 kr vill jag ha för den!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack