Vilodagsblues

Var vilodag igår, det mår man inte bra av alltså...  Börjar då fundera för mkt över hur mkt som fortfarande hänger löst inför nästa säsong, och kommer jag hinna köra nån cx mm?? Funderingar kring om jag kommet bli fullt återställd dyker också upp, fast dom finns väl alltid där i och för sig.

Men idag är det full fart på träningen igen,  60/120@560 w i morse. Orkar bara 5 st än, saknar både styrka och uthålligheten för fler. Men jag fortsätter att mata på så kommer jag öka vecka för vecka, det är liksom min filosofi just nu.

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som bra intervallträning för vo2max med 60/120.. Men hur är det med benet när du kör så intensivt? (har hört om din skada) kanske är bättre för läkning att minska intensitet men köra lite längre tid på intervallerna, eller rent av köra distans fast inte så långt... fast det gör du väl också antar jag
Samuel sa…
Kör både och, men har hållit mig från dessa maxintervaller ett tag. Men känner nu att det inte gör ont och blir heller inte öm efteråt, så då kör jag dessa som styrketräning för benet. Om det läker bättre eller inte vet jag inte, men känns skönt att få ta i ordentligt igen :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack