Klubbad säl

Igår hade febern släppt, så jag började bli lite optimistisk.. Då kom hostan från helvetet på besök, fick en sån där riktigt jobbig torrhosta som bara blev värre under dagen. Så när jag kom hem helt slut i huvet efter en 9 timmars arb.dag så var inte träning det första jag tänkte på.. Blev till att tömma huset på allt raffinerat socker som fanns hemma och sjunka ner i soffan efter barnen var lagda. När jag sen skulle gå isäng så kom jag på att det nog vore en bra ide att ta lite hostmedicin, hittade en flaska med coccilane. Stod på den att man skulle ta mellan 5-10ml tre gånger per dag, då jag inte tagit nått tidigare under dagen fick jag snilleblixten att ta 35ml på en gång.. Fick riktig betongkropp och hjärna av det... Och drömmarna jag haft i natt går inte av för hackor och huvudvärken jag har nu är hemsk, så blir nog ingen träning idag heller och som det känns nu är jag glad om jag kan träna alls i veckan..
Blir nog ett bra år det här...

Kommentarer

Anonym sa…
Upp med humöret nu Samuel, sjuka blir vi alla! Men du kanske skall hålla dig till sockret och inte morfinet :)

/Jimmie
Samuel sa…
Morfinet var annars riktigt skoj:-)Så blandningen socker morfin blir nog en höjdare:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack