Strike!

Japp nu har vi magsjuka i huset också, har tillbringat natten på en luftmadrass inne i ett av barnrummen för att kunna hjälpa till. Så att jag kommer börja må dåligt inom en snar framtid är väl ganska troligt.. Min förkylning vill inte heller släppa, värst är huvudvärken!  Känns som att hjärnan inte hänger med när jag rör på huvet och varje gång jag vänder mig för fort så känns det som någon slår till mig, började igårkväll googla på hjärnhinneinflamation.. Skulle inte gjort det för nu tror jag ju att det är det jag har. Får väl hoppas man överlever helgen;-)

Nu till nånting roligare!  Det verkar som att XC VM 2014 kommer att äga rum i Norge, om jag då har fattat saken rätt så ska även VM för veteraner äga rum där:-) Kan bli riktigt bra det!!

#WMterrengSykkel #hafjell #2014

Kommentarer

Anonym sa…
Ajdå, maximalt oflyt!! Ska man vända det till ngt positivt så lär du knappast gå upp i vikt...:) Krya på er!

Samuel sa…
Ja det är väl kanske lika bra att göra bort allt på samma gång, men sen får det vara nog:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift