Nära nu

Nu kommer jag snart att kunna börja träna igen:-) Känns som att jag kan träna idag men då ska man väl igentligen vänta till imorgon, så att man är på den säkra sidan. Får se hur klok jag är, kan också bero på hur mkt annat som ska göras och om orken kommer finnas där. För det känner jag av att orken inte riktigt finns där som den brukar, tar oftast tväslut där efter middagen, sen kämpar man fram till läggningen och efter den har man själv varit redo för läggning... Men det borde bli bättre med det också nu när kroppen fått börja tillfriskna och kan återhämta sig lite.
Vet dock inte om jag ska köra några pass på Monarken i veckan, man lär ju gråta blod när man ser hur många Watt som försvunnit... Så kanske bäst att lalla runt i lite ovisshet på vinterhojen så här första veckan:-)

Tittat lite mer på XC-Cupens tävlingar under dagarna här, kommer försöka köra Hjo och Tidaholm. Självklart Borlänge Tour, men sen är jag osäker på om det blir nån fler tävling där för min del..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack