Tillbaka

Efter fiaskoträning i början på förra veckan så blev det 7dagar med vila och mkt lugn återhämntningsträning, men i onsdags var det dags att börja ta  i igen:-) Har gått helt ok på passen, bla så gjorde jag ett 30/60pass på högre belastning än vad jag klarat av tidigare, men då mådde jag lite dåligt efteråt också... Idag blir det vila men på söndag ska jag ge mig på att köra åttor tror jag, var ju på ett sånt pass jag insåg att det var dax att vila.. Så då får vi se om det går bättre nu:-) Men det tror jag nog det kommer göra..
Om jag kan bli lite starkare och klara av att gå ner mina vinterkilon till sommaren så ska nog det här bli bra, men känns jobbigt att gå ner i vikt just nu.. Så kanske får jag se till att bara bli starkare:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift