Sakta men säkert..

Blir bättre och bättre men det går sakta tycker jag, folk runt omkring mig tycker det går fort däremot... Men jag vill ju att det ska bli bra på en gång!! Började fantisera om att åka ner till Allingsås och köra XC-cupen nu till helgen, bara för att förlora så lite poäng som möjligt och kanske ha chansen att vinna cupen. Men det är nog fan inte så klokt har jag fått höra... och det är nog sant. Så det får jag nog lyssna på, tror inte nyckelbenet skulle tycka om alla ojämnheter i skogen:-( 
Har börjat träna igen men då bara på TC, det funkar helt ok. Men formen försvann nog i kraschen... Fast får jag läka ihop och samtidigt köra på med träning ett par veckor borde det bli helt ok, så målet är att komma i fas till CX-cupen:-) Måste ju ha nått nytt att sträva mot annars skulle jag nog gräva ner mig och bara tycka synd om mig själv just nu!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift