Medvind..

Bad ju i förra inlägget om lite medvind, och nog kom det lite sån. Inga stormvindar men nog för att få upp mitt humör iallafall, först ringde dom från polisen... Delar av en av mina cyklar hade hittats, trodde det skulle vara sönderslaget mm. Men dom om min förvåning när det var i kanonskick, hjul, sadel och sadelstolpe borta. Men annars fanns allt kvar, lite slipat på vevarna mm men inget allvarligt :-) tydligen ska man aldrig upphöra att förvånas, ska ut och leta där cykeln hittades idag. Med lite tur ligger den andra där också... Eller så fick dom den såld.
Det andra som hände var att jag fick ett erbjudande om ett cykelrelaterat samarbete, tänkte vara utan sådant detta år men detta kommer jag inte säga nej till:-) Inget jättestort men ett väldigt roligt projekt med en väldigt sympatisk person och intressant företag, men mer om det senare. Fick även en bild på min allebike, eller alla delar kanske man ska säga. Den börjas byggas idag då hjulen kommer:-)
Så cykelmässigt en bra dag igår, rekord och positiva besked!
Idag blir det vilodag igen, ska ju ha lugn vecka så då måste man väl vila. Känner av passet från igår, så tog nog i för att klara 60min..
Sen drar vi nog till stugan på fredag efter jobbet, så då blir det nog nått lite längre pass.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack