V 12 och ny cykel..

Ny vecka idag men börjar den med att sammanfatta förra veckan, en fin träningsvecka där jag kunnat köra på utan att bli sliten.
Så här såg den ut om någon är intresserad:

Må: FF 45/15 i 25min. Innan middag 60/30 tröskel i 30min
Ti: 2h på tc med 3 block av intervaller,  tufft pass!
On: FF 4*10min tröskel med 1a min på 500w. Innan middag 10*30sek maxspurter med 2.30min vila
To: vila
Fr: 60/120 * 14 + drygt 2h distans
Lö: 60/30 tröskel 31min, tog i ordentligt.
Sö: distans 2h på skoterspåren.

Denna vecka kommer se rätt lik ut som förra, ev  blir det stughelg och då blir det lite längre pass då. Sen vill jag ut lite och cykla för imorse hämtade jag nått skoj, min tävlingshoj 2015:-D Ska bli riktigt roligt att testa den, kommer iår satsa på tillförlitligt material. Hjulen är Reynolds kolfibervariant, men är trailfälg.. Så lite tyngre men mkt stadigare, ska inte åka sönder ngt iår... Pumpade upp däcken med handpumpen utan att ha i nån vätska, håller tätt på en gång. Det kallar jag tubless!

Kommentarer

Anonym sa…
Snygg! Vad är det för storlek på ramen?

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack