Besöksrekord, träning och samarbete..

Gårdagens inlägg gav besöksrekord, tydligen är det cyklar ni vill se:-) Har inte hunnit testa den än dock, så inga bilder eller första intryck än.. Bara en sak som jag inte förstår varför det dröjt så länge med, en lockout för både fram och bakdämpare. Jag brukar nästan aldrig låsa dämparen på lopp, men nu när det är så lätt som möjligt kommer jag börja göra det. Snyggt blir det också med få reglage på styret:-) perfekt!

Tränade gjorde jag igår, 2 gånger dessutom.. På morgonen hårda Vo2max intervaller, eftermiddagspasset låg kring tröskeln. Så en bra dag var det, får hoppas idag blir lika bra. Har ett tufft pass på schemat så blir att tugga på, om vädret blir bättre ska jag se om jag hinner ut och testa nya pärlan också..

Skrev för ett tag sen om ett samarbete, detta trotts att jag skulle vara fri detta år... Men detta är väldigt kravlöst och roligt, är Mattias Hellöre på Experimental Prototyp som ska göra lite prylar till mig. Vad exakt det blir får vi se framöver, men jag lovar att det blir häftigt:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack