Reset

Denna vecka blir lite av en återställningsvecka, äter som en gris och försöker vila mkt. Har ju tränat på bra sen i november, så för att nu orka fortsätta med det i ett par månader till behöver jag nog detta. För det tar rätt mkt energi att bara mata på med träningen... Men nu hoppas jag att jag laddat på med motivation, för idag kör jag på med lite hårdare träning igen. Skulle väl också vilat helgen ut men ska upp till stugan med dom stora barnen, och då brukar jag få lite tid för träning ute. Så tänkte utnyttja det, och då kör jag på även idag med ett dubbelpass. Blir ett litet helgläger helt enkelt, hoppas på vettigt väder bara. Blir även en hel del fiske, storgäddan ska fångas:-)

Avslutar med ett intressant bygge som är på G..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack