Sportlov

I vecka är det sportlov här uppe, dock inte för mig.. Jag ska jobba och resten av tiden ska jag försöka vara med barnen, så blir en lugn vecka träningsmässigt för mig. Men har haft 3v med bra träning så det ska nog gå, men är en utmaning att inte träna..
Dom tre veckor jag nu tränat har innehålligt 27 cykelpass, stabiliserat mig på en grundnivå som är högre än förra vinterns Pb nivå. Så får vara glad för det:-)
Förra veckan såg ut så här:
Må. FF 45/15*15 och 60/30Vo2max*10,  EM 60/30 tröskel i 30min
Ti. 80min TT på skoterspåren
On. FF 12*30sek max. 2.30 vila mellan. EM 30min subtröskel 360w
To. Vila
Fr. 60/120 *11.5. kväll 20min på 367w
Lö. TT 40min
Sö. Distans 2h
Inte så många timmar, men rätt intensiva. Dom tre veckorna har sett ut ungefär så här, bara lite olika typer av intervaller.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack