Förrädisk känsla?

Tog mig ut vid 20 igår för ett litet träningspass, velade in i det längsta om jag skulle köra ute eller inne. Blev ute, så valde det roliga framför effektivitet. Men var orolig över skicket på skoterspåren.
Dom var helt ok, bitvis isiga och ibland lite mjuka men oftast fina.
Körde ett kort TT med mig själv, tryckte på under 33min. Resten av timmen rullade jag runt bara, var stjärnklart och vackert så lite finare än garaget.. :-)
Under halvtimmen jag tog i kändes det bra, återhämtningen funkade och jag kunde trycka på hela tiden. Så tror jag var snabb igår, men svårt att veta. Går ju rätt sakta på skoterspåren och jämnföra tider går inte, så man kan ju lätt lura sig där ute i mörkret. Fast är väl roligt att få känna sig snabb åtminstone, sen om man är det eller inte blir man brutalt medveten om när man får motståndare..

Idag hoppas jag verkligen ta mig ut i solen och cykla, är ju kanonväder med sol och grejer. Men då vill man ju också att barnen ska komma ut och inte bara jag, så får se hur det blir. Annars så är lampbatteriet på laddning och så även elsulorna, för blir kallt på kvällen..

Sen så ska det vara ett paket på g upp till mig, ett stort ett också:-) 
Blev några ändringar av specen i sista sekunden, blir en häftig hoj iallafall. För det priset så får man ju bara en mellanmodell från dom flesta märken, men denna blir verkligen bara toppkomponenter på:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack