Number of the beast..

Igår så var det så dags för ångestpasset nr1, 60/120 till utmattning.. Letade åt en spellista med Ironmaiden och sen var det bara att trampa igång, liten uppvärmning sen dags att ta i. Detta pass är ju liksom jobbigt från första till sista intervallen, men är i behov av sån träning. Kände att återhämtningen var bra och benen starka, så rekord blev målet:-)
10st gick bra sen började 2min vila inte räcka för att återhämta sig, så då blir det jobbigt värre. Men nådde 12 som är tidigare rekord, och med hjälp av Run to the hills fixade jag nr 13 också. Sen var det bara att bita ihop och köra nr 14, då var det Number of the beast som gällde och kändes som han var där i benen då.. Men klarade av det:-) Så nya rekordet är 14st, riktigt nöjd faktiskt över det. Sen var det bara att byta om och bege sig ut på cykeln, rullade runt i drygt 2h så att jag fick ihop lite över 3h. Efter att benen kommit över chocken så kändes det bra, kom hem med känslan att jag var pigg. Skönt att det kan vara så också.. Sen åt jag naturligtvis alldeles för mkt under kvällen, måste snart ta tag i det där. Men är ju så gott med fika och godis:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift