Bra fredag.

Fredag startades med 60/120 intervaller som vanligt nästan, orkade 8st vilket är rekord sen olyckan. Bara 6 kvar till pb nu...;-)
Sen jobb och så, men kunde ta lite friskvård och ta mig ut i slutet av dagen. Så blev ett utepass i vettig temperatur (-3), kändes lyxigt nästan. Drog av 2 tröskelintervaller på 27.30 min, eftersom man avslutar dom på max blir dom rätt jobbiga. Andra halvan av passet rullade jag bara runt på upptrampade vinterstigar,  lite sliten i benen då... Men ett bra och nyttigt pass för mig, tränar exakt det jag är ute efter! Måste ju vara effektiv när jag tränar... Har ett par nya pass till denna vinter som jag tror är bra för mig, gäller ju att förnya sig själv lite.

Idag blir det dock ett rätt enkelt pass, full fart i ca 60 min...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack