Ny vecka

Förra veckan avslutades på ett bra sätt, vi firade våra Christoffer och hade mkt trevligt. Jag hann även ut på ett lite kortare distanspass, lugnt och fint i 2h. Men var -24 så lite var man tvungen att ta i för att inte frysa fast, men vackert var det ute.

Idag kör man igång vecka 3 i detta block, började som vanligt med morgonintervaller i form av 45/15. Nu orkade jag mina 30min och låg bara efter med ca 15w från förra årets normalnivå, hade nån topp när jag drog enormt mkt watt men den jämför jag inte med.. Men jämfört med förra veckan orkade jag 5min mer och drog lite högre watt utan att mattas av alltför mkt på slutet, så faktiskt grymt nöjd just nu. Fast får se hur kroppen reagerar på detta under pass 2 idag sen, är lite mer upp och ner än så länge. Men detta var helt klart ett steg i rätt riktning, tårta ger lite pang i benen :-D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack