Släppa sargen..

2017 blir förmodligen mitt sista år som elitcyklist, skrev ju igår att jag inte hissar vilken klass jag kör nästa år. Men vill köra elit och siktar på det..
Blir det då mitt sista år vill jag göra allt för ett bra år, så är dags att släppa sargen och köra på. Kommer köra ett upplägg som passat mig förut, fokus kommer ligga på en helg under året. Allt på väg dit är bara förberedelser, och kommer fokusera på träning istället för att åka långt för att tävla om tävlingen ligger dåligt till tidsmässigt. Allt ska se till att optimeras, cykel och cyklist ska vara bättre än någonsin. Kommer justera träningen lite mer och även kosten efter alla julfester mm..

Vad är målet då?? Jo jag ska ta medalj på SM och helst av allt vinna, vill ha den där jävla tröjan!! Nä jag har inte slagit i huvet och fått fnatt, inte är jag full heller... Utan jag tror på detta, och vill ge det en ärlig chans. Kommer se till att allt som går att ta ut ur min kropp kommer ut ur den, och nu när jag sagt allt detta offentligt är det ju bara att leva upp till det. Finns som ingen återvändo, och just det är jag ute efter för det ger en den där sparken i arslet som jag behöver. Är nu tokladdad inför 2017 och ser fram emot några tunga vintermånader där alla förberedelser ska göras!!
Skulle dock vara skoj med lite hjälp på vägen, så har ni ett företag eller känner någon som vill vara med och stötta mig hör av er till mig (sambra79@gmail.com)
Så kan vi komma överens om nått samarbete!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack