Ser framåt

Just nu är vi ju mitt i december och våren sommaren är långt bort, men jag har ändå just sommaren i fokus nu. Är ju den som gör att jag vill kämpa på och slita hårt med träningen, och när jag tänker på vad jag vill uppnå så går det lättare att ta sig genom passen. Har ett fokus på att ta mig genom dag för dag, och att varje pass ska bli bra. Men däremellan är det mkt tankar på sommar och känslan jag vill ha i kroppen då...
Har nu ett bra flow i träningen och känns just nu som jag tagit ett kliv upp på stegen, ligger en bit efter förra året än men det känns orelevant just nu. Utan nu är det steg för steg uppåt, sen hur långt upp jag kommer får vi se. Men förhoppningsvis når jag en peak under sommaren, särskilt under andra halvan vill jag vara på topp. Men nu är det pass för pass som ska göras, och denna vecka ska bli den mest brutala jag kört hittills... Vill riktigt dra ur allt ur kroppen fram till jul, så jag sen under julen kan vila och lägga all tid på familjen :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack