Duckar..

Mkt förkylningar och baciller här hemma nu, jag får försöka ducka så gott det går. För vill absolut inte bli sjuk nu, haft 2 små förkylningar sista veckorna. Så vill få koncentrera mig på träna för utveckling istället för att underhålla pga av sjukdomar, är en viktig period nu om jag vill kunna cykla snabbt i början av säsongen. Så en helt frisk kropp önskas just nu, men är svårt när barnen är sjuka.. Får hoppas helt enkelt!

Måndag idag men söndag ändå.. Tagit ledigt idag då jag egentligen jobbar även dessa dagar, men då min sambo också jobbar röda dagar så fick hon jobba idag och jag får slappa med barnen. Blir väl att ta sig ut ett tag sen, jag gillar ju att grilla korv... Sen lite träning när hon kommer hem från jobbet, tänkte testa 40/20 intervaller ute. Blir intressant att se hur jag klarar av att hålla watten där..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack