Fixar..

Den här veckan har jag ju faktiskt lite energi över, så har försökt få lite grejer fixade. Städat garaget mm och sånt skojigt... Även jobbat med Sambike en del, gillar ju det men energin för det finns ju inte alltid. Så jag nu lyckats få till hemsidan och webbshopen, alla varor finns inte i shopen än. Men kommer lägga in eftersom jag hinner, är det något ni vill ha som inte finns där så skicka ett mail eller pm så ordnar jag fram det 😊
Gå gärna in på sambike.se och titta runt, gjort om den lite sen bilden.. Är nu mera vitt för att matcha logga mm, säg gärna vad ni tycker också. Jag är ju ny på detta och behöver feedback..
Gillar verkligen det här med Sambike och det är något jag hoppas på i framtiden, så kommer vilja utveckla och växa med tiden. Men just nu nöjer jag mig med en rätt liten verksamhet, ska ju hinna med mitt riktiga jobb, familjen och träna också..

Idag blir det nog en vilodag, ska se om jag kan vila bort snuvan när snön ändå vräker ner just nu..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift