Inte som planerat..

Morgonens pass gick inte alls som jag ville, orkade 15 av mina tänkta 30min.. Sen var det bara att vila 5min och köra 15 till på betydligt lägre watt. Var helt slut i både kropp och lungor, kan bli ett spännande eftermiddagspass idag.. Gissar på årslägsta resultat, men ska genom passet!!
Är väl inte orolig över ett dåligt pass, men skoj är det ju inte. Tror det beror på lite sömn och att jag försöker komma i raceform, underskottet kan helt enkelt varit för stort sista dygnet. Då kan det bli såhär ibland, så bara att nöta på.

Hade tänkt ha en riktigt tuff period med träning nu under April, inte fått den start på månaden jag vill med lite sjukdom mm. Därför nu viktigt att se till att disciplinen är på topp och köra sina pass,  trotts att jag är less på garaget och vill ut. Får helt enkelt hoppas att 2-3 veckor till i garaget räcker, och att jag sen kan köra i skogen 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift