Planera och skit..

Borde börja planera dom kommande 5v träning, men har inte orkat eller haft tid faktiskt. Får prioritera lite med min tid just nu, blivit att prioritera ner mig själv en aning. Men går rätt mkt på rutin när det gäller min egen träning, känslan bestämmer hur det ser ut.
Sen är det så att jag ändå gått och blivit sjuk, så tycker mest synd om mig själv just nu. Ser bilder överallt på cyklister ute i vårsolen på fina stigar, och här sitter jag och snuvar medans snön faller ute..

Jaja får sluta tycka synd om mig snart nu, tänkte försöka rulla lite lätt senare idag. Brukar vara skönt att komma ut och blåsa ur näsan, sen kanske ett varmt bad på det och hoppas man är på g imorgon igen.. Fördelen med att vara sjuk ät ju att jag får kan sitta och pilla lite med Sambike, hemsidan nu klar och jag blev nöjd. Nu är det bara att sitta och lägga in varor i shoppen 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift