Ut i snön..

Igår tog jag min Mtb och drog ur i skogen, finns korta avsnitt som går cykla bra. Men 90% är fortfarande snö på, så blir lite halskoj bara att cykla.. Men körde lite i dirten som barnen byggt på skolan och sen 30 min TT, men fick hoppa av och springa lite ibland. Fast var nog bra träning ändå😊

Något som är lite mindre bra är ärligt talat mitt ben.. När folk frågar säger jag alltid att det är bra, och för 99.9% av befolkningen skulle benet vara nog bra. Nu tillhör jag ju inte dom % utan jag har andra krav, behöver ett ben/höft som funkar perfekt. När jag sitter still och trampar går det bra, men när naturen kräver att jag är rörlig blir det sämre. Är ju stel i höften och upplever att jag tröttnar snabbare och är svagare o benet då också, måste försöka få till detta och kanske inse att det kommer vara lite så här nu. Blev tex väldigt trött i höger sida av ryggen på Kolmårdsbiken, och hade ont 3-4 dar efteråt också. Tror att det då är pga skadan, så är en längre väg tillbaka än vad jag ibland vill erkänna...

Kommentarer

K-J sa…
+10h i bil brukar heller inte vara bäst för ryggen...
Samuel sa…
Nä det hjälper inte till iallafall..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack