Sämre och nog förkyld..

Har funderat lite mer på Kolmårdsbiken igår, är liksom rätt skönt nu att veta hur man ligger till. Blir att rikta in sig på topp 10 och att vara nöjd med det, hade nån dröm om topp 5 men det kommer bli svårt. Är inte så snabb helt enkelt, för viss kommer jag bli snabbare men alla andra blir ju också det. Sen saknades ju en hel del cyklister som kan vara topp 10 på loppen i långloppscupen, men ska iallafall vara med och kämpa om topp 10 tänkte jag nu.
En förklaring till att det inte fick så snabbt jag hoppats på fick jag på Instagram igår kväll, tydligen ska man dra av 4-5% på watten när man använder oval klinga med Stages... Dom resultat jag varit mest nöjd med har jag gjort ute ju, typ 5w/kg i 2h mm. Nu är jag ju helt plötsligt inte alls där jag ville vara, och sämre än innan skadan på nästan allt också. Snacka om att självförtroendet fick en rejäl snyting, kändes inte alls skoj kan jag meddela.

På detta så kommer nog en förkylning snart också, satt ju i bilen utan fungerade värme i 14h i lördags.. Var så nedkyld när jag kom hem att jag skakade i 30min under täcket, och nu verkar jag få en förkylning av allt detta också. Tät i näsan idag och slemmig.

Ska med bilen till verkstan idag också, blir inte skoj det. Gissar på att skroten kommer bli ett alternativ... Fasen vilken helg jag haft... Bara hoppas att den nya veckan blir bättre!!

Avslutar med en positiv bild i alla fall, var några roliga timmar där innan och under tävlingen hur som helst 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack