Kompiskampen och status.

Mars var ju sista månaden i kompiskampen, jag har ju även detta år varit med där. Detta år gick jag in på rätt låg nivå pga benbrottet, så har förbättrat mig över 30% sen november. Sån förbättring är ju inte möjlig om man inte haft skada eller typ aldrig tränat innan, men ändå nöjd över förbättringen. Framförallt är jag nöjd över att kört en tjuga på över 390w, inte långt kvar till drömgränsen 400 nu. Så kommer nog testa nån gång till i vår/sommar när formen känns på topp och försöka spräcka den gränsen. Sista månaden nu fanns det inte riktigt tid för ett riktigt försök på tjugan, utan tog första 20min från en 30min lång intervall istället. Men ska som sagt bli helt frisk och komma igång lite igen, sen ska jag göra ett rekordförsök.
Jag är med i kompiskampen för att jag tycker det är ett roligt initiativ, och ett sätt att stämma av sin fysiska status. Sen vill man väl vinna också, speciellt när det var ett riktigt fint pris från Aktivitus. Men vann gjorde jag inte..  Utan var nån äldre herre som förbättrat sig med över 70% och det ger en massa poäng, så tror jag kom 2a eller nått sånt skit. Var ju min chans att vinna detta år då jag varit skadad, för det har jag inte tänkt vara framöver.. Jaja snart drar dom riktiga tävlingarna igång, då jäklar!!

Min status på förkylningen då, jo är frisk idag anser jag. Så imorgon blir det på det led träning igen, idag fick det bli en promenad efter skoterspåren på jobbet.
Mkt snö kvar än ute i skogen som ska smälta bort..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack