Det rör på sig..

Bra vecka än så länge, träningen går enligt plan och benen blir starkare tror jag. Att träna och satsa hårt när man är i min ålder med min livssituation kräver en del, och hur man än planerar blir det alltid ändringar. Just nu är det magsjuka som går här hemma, jag fick små känningar bara men påverkar ändå och man kan ju inte vara hemifrån så mkt. Men hur som helst har det ändå gått bra och jag klagar absolut inte, för jag vet vad jag gett mig in på och vad som krävs. Har hört i vinter att det kommer bli mkt med att starta en klubb, jobba, familj, firma och träna, men gnälla leder ingenstans utan det är bara att göra jobbet. Dom som säger att det inte går är min främsta motivation!!

Än så länge går det ju dessutom rätt bra, tränar hårdare och mer än någonsin. Firman lever och klubben är redo för takeoff, har bra människor runt omkring som hjälper till och jobbar med klubben också. Så stort tack till dom! Med Sambike kommer det snart hända häftiga grejer, vänta och se.. 😉
Familjen hinner jag också med, så oroa er inte för det.

Haft några fina pass denna vecka, var ute med racehojen i går. Känns grymt att sitta på den efter att man kört rätt mkt fatbike, och grymmare kommer den bli. Går nog snart iväg ett paket från Schweiz med en massa lyx till den.. 😀😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack