Vad, hur 2018??

Vad ska jag cykla under detta år, var ska jag göra det, hur ska det ske??
Varit mkt som hängt löst under vintern, och är väl fortfarande det.. Men vissa saker vet jag iallafall, jag ska cykla! Blir ju inte i Team Hi5 som jag cyklade för under 2017, har väl egentligen inte fått nån förklaring från dom varför jag inte får fortsatt förtroende där.. Men har mina aningar om vad det beror på, blev väl kanske vissa intressekonflikter gissar jag. Jag (sambike) ville ju stötta det andra teamet som fanns inom klubben, men dom fick inte sätta min logga på sina Teamkläder pga att teamsportia som sponsrar klubben sa nej till det. Inom Hi5 hade vi inga av klubbens sponsorer på kläderna, utan bara teamets.. Men efter detta så sa jag att då vill inte jag köra med teamsportia logga om det skulle bli aktuellt nästa år, blev lite tjurig helt enkelt.. Sen höll jag ju på att starta upp Norrlandscyklisterna också.. Gissar att det beror en del på detta, men vet som sagt inte vad det beror på till 100% Att jag inte kunde cykla så mkt i långloppscupen kanske också spelade in..

Men för mig personligen spelar det inte så stor roll, jag kommer kunna cykla dom tävlingar jag vill ändå. Sen att jag får göra det för en lokal klubb som jag själv varit med att starta upp känns ännu roligare, vill kunna vara med och hjälpa igång cyklingen ännu mer uppe i norrlands inland. Men kommer även representera ett team under 2018, kanske inte så svårt att gissa vilket.. Sambike är ju med och stöttar Team UV by PP, så kommer cykla för dom under 2018. Detta är ett gäng som cyklar för att ha kul, och det ska jag ha. Sen hoppas jag få in Sambike i namnet någonstans, och framförallt ha min egen logga på kläderna 👍👍
Kommer bli grymt skoj att åka runt med dom under året, tror det blir bra fajter här uppe i norr på tävlingarna..

Sen vilka tävlingar jag kommer satsa på tar jag i ett annat inlägg framöver.

Skruvade ihop en grym hoj igår, den andra av mina två Fourstroke 01 sambike edition. Hur snygg som helst blev den!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack