Vardag igen

Nu är alla jul, nyår och trettondagar över, och vardagen är igen ett faktum. Var ledig en vecka från ett av mina jobb iallafall, sambike är jag aldrig ledig ifrån ☺️ Men har varit ett skönt break ändå, fast jag gillar vardagen också. För då har jag mina fasta rutiner och är mkt enklare att få in träning som jag vill, och det kommer behövas nu ett tag. För fixar jag kommande veckor kommer jag slå alla mina tidigare rekord i mängd träning, är riktigt taggad för att se hur kroppen kommer reagera på detta. Hittills har jag lyft mig riktigt mkt, och får jag nu till Januari och februari kommer det bli en rolig vår sen. Min plan var ju att köra H30 2018.. Men som träningen går nu tvekar jag lite, kanske skulle man satsa ett år till i elit. Men jag har så svårt att se mig själv som elit, är ju liksom snart 40 har tre barn och jobbar mer än heltid.. Det känns inte elit, men samtidigt känner jag mig starkare än någonsin och har riktigt bra siffror. Så får se vilken licens det blir.

Imorse var det iallafall denna vy som gällde, inte första gången och inte sista..
Körde ett riktigt bra tröskelpass där kontroll var ledordet, trotts detta var watten riktigt hög 😁😁

Kommentarer

Om jag läser wattgrafen hyffsat korrekt på strava så matchar du ju Emil Lindgren med dina watt! Han körde 370 watt på 4x8 min såg jag på instagram. Var jag du skulle jag nog ändå köra H30 i alla fall, men jag kanske är bekväm =)
Samuel sa…
Jag körde 4*10 på 360w idag, ska höja till nästa gång jag kör tror jag. Emil är inte stor... ☺️ Sen jobbar han med stenar och natur, inte mot som jag 😂

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack