Överraskande

Igår stod det stressad tröskel på schemat, trodde det skulle gå segt. Har tränat rätt mkt mängd och vilodag i fredags, och vilodag brukar ge sega ben. Men överraskande mig själv nått brutalt, körde genom passet på rekordwatt utan att lämna den kontrollerade zonen. Att sätta PB på ett pass och ha kraft kvar är en härlig känsla, den vill jag ha fler gånger!! Dom tre minuter långa intervallerna liksom flög fram, man tittade ner på klockan och plötsligt hade 2.45 gått istället för att tiden kröp fram dom den brukar.. Under vilominuten så kunde jag återhämta mig utan problem, så sånna här pass vill jag ha fler av. Är för dessa man genomlider alla dom som vara är slit!! Dom sista 2 körde jag på 390w och även dom hade bra känsla och pulsen stack inte iväg ☺️☺️

Hoppas benen finns kvar idag, fast idag ska det köras hårt på riktigt.. Så är benen bra blir det vara högre watt och riktigt grisjobbigt, finns liksom bara en utväg på vissa pass och det är att bli sjukt trött..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack