Nu lite vila..

Haft 2v nu när jag kört riktigt mkt träning för att vara mig, når väl inte upp till dom son ligger och pressar timmar utomlands men grymt nöjd ändå. Jag har ju knappt kört distans något tidigare vintrar, men nu har jag ökat på mängden rätt ordentligt. Känns bra i både kropp och knopp av det, för helt klart har jag blivit bättre på härd ut tid i sadeln. Sen om jag blir snabbare på tävlingarna i sommar får vi se då, men tror på att jag blir det.
Varit 2v nu där jag fått pussla rätt mkt för att få tiden att räcka till, men faktiskt har det funkat bra.
Nu kommer ju belöningen också för dessa veckor, lite lugnare dagar och återhämtning. Men blir ändå några tuffa pass denna vecka, men rent tidsmässigt kommer jag ha det lugnt.

Idag var sista passet på blocket och det blev ett propaganda pass, - 5 och rull på Agonisten ☺️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift