Tuffare och tuffare..

Dom pass jag får ta i allt på är riktigt tuffa, man vill alltid ge upp mitt i ungefär. Bara lägga sig ner och dö lite lagomt långsamt, för det känns alltid som man inte kommer fixa det. Fast konstigt nog så gör man ju det, man hittar kraften att fortsätta minut för minut..
Idag var inget undantag, mitt i första setet ville jag sluta. Men bet ihop och körde på, vilket var ett bra beslut. För efter dom 4 blocken kunde jag se att siffrorna visar åt rätt håll, trotts att jag tror att jag ska dö så håller jag upp trycket bra och tappet från första till sista blir mindre och mindre. Detta trots att det första blocket har högre och högre watt också, men framför allt ökar det sista blocket mest.

Känner nästan att jag låter för positiv, men har liksom inget att klaga på.. Förutom att det var jobbigt, men det ska det ju vara ☺️

Satte ihop Fourstroke sambike edition med lite extra bling igår, den blev riktigt snygg.. Men min egen Agonist kommer inte gå av för hackor heller när Ceetec hjulen kommer, ser fram emot det minst sagt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift