Cykelbyte...

Har cyklat på Merida i många år nu och har verkligen tyckt om deras hojar, Big9an som jag haft iår har varit fantastisk! Har även dom sista åren haft förmånen att ingå i deras Team för unga lovande cyklister... Har nog varit mer än dubbelt så gammal som dom flesta andra där:-) Men det har varit skoj!!
Men till nästa år kommer jag inte att sitta på en grönflammig cykel... Kommer nog kännas lite konstigt i början. Men allt har ju sin tid och nu var det tid för mig att pröva nått nytt, har bara fått lyckönsknigar från Merida Sverige vilket ju känns underbart. Sen kommer dom även nästa år att förse mig med skor från Northwave:-)

Vad ska jag då cykla på nästa år?? Kommer att fortsätta köra på en 29" HT hoj, men kommer också få nöjet att testa en 27.5" cykel. Så då kommer jag att ha 2 cyklar att välja på och kan alltid skylla dåliga resultat på att jag nog skulle haft den andra;-)
Vilket märke som står på ramen kan jag inte riktigt avslöja än, men snart så...

Kommentarer

Anonym sa…
Tänkte sno din:-)
//Samuel

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack