Rotor 3D

Hur nästa års hojar kommer se ut börjar klarna mer och mer:-) Kommer bygga 2 st cyklar...
En av dom kommer ju ha mitt Clavicula vevparti, men den andra kommer få nöja sig med nått annat;-)



Kommer testa ett för mig oprövat vevparti men som jag hört mkt gott om, ett Rotor vevparti. Det ser riktigt fint ut och dom jag pratat med som prövat tycker det är mkt bra, är faktiskt också lite sugen på pröva dom ovala klingorna. Men får se om det blir så..

Är även sugen på att pröva nya pedaler, har kollat runt en hel del och det finns ju väldigt mkt att välja på.. Dom jag fastnat mest för är ett par Speedplay Frog, verkar som om dom fått till dom riktigt bra! Sen är det inte så många som kör på dom vilket jag gillar.. Man vill ju vara udda;-)



På energifronten kommer jag fortsätta att köra med Dalbladsprodukter, har använt dom under detta år och varit mkt nöjd. Så jag är riktigt glad att kunna fortsätta med dom:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift