Lunchpass

När man inte lyckas klämma in träning på nån annan tid så är ju lunchrasten bra att ta till, om man har tid att ta nån.. När jag kör på lunchen så är det kort uppvärmning som gäller 5min ungefär, sen är det pang på för att hinna med. Då jag inte än ställt om huvet att sitta och nöta långa tröskelintervaller inne så kör jag mkt kortkorta intervaller inne nu. Mitt senaste lunchpass såg ut så här:
5min uppvärmn
10min 10/20
10min 20/40
10min 30/60
10min 30/30
5min nervarvning
Alltså klart på 50min så då gäller det att vara snabb med allt runtomkring, men det funkar.. Och jag blev då trött av detta pass. Lunchen äter man sen på eftermiddagsfikat...

Nästa vecka ska min Monark komma, så då kommer det ni alla längtat efter (Ville iallafall) ;-) Wattrapportering från några av passen.. Så när man inte har nått vettigt att skriva om så slänger man in lite Wattsiffror. Har köpt Tc`n från Aktivitus, i priset ingick det test och träningsupplägg. Men jag åker inte ner till Göteborg bara för att göra ett test så det får nog vara, sen skulle jag gärna ta emot några tips om träning och upplägg av Mattias så får väl hoppas på det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack