Höstblues

Den här årstiden när första snön och värsta jävla slasken har kommit så blir jag alltid lite låg... Får väldigt svårt att motivera mig!! Tar också ett tag innan man kommer in i svängen med att börja nöta intervaller inne, för just nu känns det som pesten att sitta inne och trampa. Men man får väl städa upp i garaget och göra lite hemtrevligt i träningshörnan, för V44 ska min nya monark komma..
Har tidigare vintarar inte haft så stort sug efter att åka utomlands och cykla men just nu är den längtan väldigt stor, skulle vara skönt att ha en resa i slutet Feb att se framemot!! Drömmen vore ju att få åka till Cypern och cykla MTB, men det lär nog förbli en dröm. För visst skulle jag kunna lägga pengarna på en resa istället för på en ny TC, men inser ju att jag i långaloppet har mer nytta av att kunna träna på ett bra sätt här hemma...

Sen kanske man blir lite mindre bitter när det börjar trilla in prylar till nya hojarna under November, om inte anna så funkar dom som en piska att träna på. Man måste ju förtjäna grejorna!! För just nu är man i riktigt dåligt slag, har sen brasilien gått upp 7kg.. Men det är nog bara hälsosamt att ha den vikten under vintern, men måste nog börja bromsa uppgången snart. Fast det tar vi efter helgen:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Vad hände med din magnetbromsade cykel du hade?
Samuel sa…
Den står framför tv'n i källaren, den är ju helt tyst så där kan man ju sitta när barnen sover. Men vill ha koll på Watten ibland också;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift