Fin dag.

Igår var en sån där bra dag då det bara flöt på här hemma, barnen sov till 7 och sen var det full fart resten av dagen.
Förmiddagen tillbringades i bagarstugan med mina föräldrar och där bakades det mjukkaka i stora mängder, vem fan orkar baka ett surdegsbröd åt gången;-) Här kör vi med massproduktion och mer vetemjöl! Det hela avslutades med att vi gjorde pizza i den vedeldade stenugnen, jäklar vad gott det blir.
När vi sen kom hem fick jag åka ut på en liten cykelsväng, blev 90min i lugnt tempo på lite fina grusvägar. Det var nån minusgrad och hade snöat en del under natten, men nu sken solen och det var riktigt vackert ute. Men hade varit bättre med 25grader varmt och sol;-)
Väl hemma var det det dax att sätta igång med middagen, det bjöds på älgstek, mandelpotatis och kantarellgräddsås. Jäklar vad gott, undrar vad en sån middag kostat på Operakällaren??
Efter middagen var det lördagsgodis för barnen och mig, och när barnen somnat så fortsatte jag:-)

Fler sånna dagar tack!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift