Skoj

Började med den här bloggen mest bara för att vänner som man inte träffar så ofta skulle kunna läsa och följa med i vad man jag gjorde. Har väl tänkt tanken att sluta blogga några gånger då det kännts ganska meningslöst, och så är man ju ingen man av stora ord så välskrivet har det ju inte alltid varit... Inte är man ju nån expert på träningsfysiologi heller så att locka med nya rön om träning har jag inte kunnat göra, utan mest skrivit om mitt eget famlande efter den perfekta träningen...

Men trotts att jag mest är en bitter norrlänning så har ju några läst vad jag skrivit... Och nu sista månaden har ni blivit fler och fler, känns lite konstigt att så pass många läser vad jag skriver. Man blir ju nästan lite blyg:-) Har ju väldigt långt kvar till mängden läsare som storbloggarna har men det är inte heller dit jag siktar, lägger ju inte ner så mkt tid på det här. Men att några hundra människor läser är mkt för mig och det känns skoj att nån tycker att det jag skriver är intressant. Så jag kommer fortsätta blogga ett tag till, och kommer fortsätta blanda inlägg om allt mellan väder, träning, kost och prylar. Sen om ni som läser vill veta nått speciellt så får ni gärna skriva vad..

Idag är det en heldag med barnen som gäller då min sambo jobbar, och med regn och +2 grader ute vet jag inte vad vi ska hitta på... Men det brukar ordna sig.
Sen ska jag försöka ta mig ut å träna ikväll när hon jobbat klart, blir lite tröskelträning som vanligt den här årstiden...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift