Äntligen Falun

Längt till helgen nått grymt nu, ska ju äntligen tävla i Falun igen!! Jag har längtat efter det, är barnsligt förtjust i staden. Gillar liksom allt där, miljön, atmosfären, folket och all cykling mm
Skulle jag få välja en stad att bo i låg nog Falun väldigt bra till, tänk bara vilka möjligheter det skulle finnas där för en cykeltokig gubbe.

Men är ju ett par dar kvar innan det är dax att åka... Har dock börjat fokusera mot tävlingen nu, har lite annorlunda mål i detta race.. Att upprepa placeringen från Skövde blir svårt, kommer vara ett mkt vasst startfält på lördag. Men jag kommer inte ha nått resultatmål på lördag, utan det är andra saker jag kommer försöka uppnå..
Har suddat ut bilden lite, vill hålla målen hemliga till efter tävlingen:-)


Kommer denna helg att få sällskap på resan, Anton från Norrlansteamet hänger med. Sen åker vi ut till Umeå och hämtar upp Conny, han ska med hjälp av Merida genomföra cykelvasan. Man kan följa honom på vasaloppsbloggen. Ska bli riktigt skoj med sällskap, är ju trevligt att ha nån att prata med:-) Lyxar till det och bor på Scandic också, ska bli skönt!!

Kommentarer

Jonte Stark sa…
Finns många hus till salu nu Samme, så det är bara att söka jobb för er å pcka lasset :)
Samuel sa…
Ja jag ska "bara" övertyga resten av familjen :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift