Cykelval.

Sitter och klurar lite över vilken cykel jag ska köra nästa helg på Billingeracet, trivs ju väldigt bra på den heldämpade. Men långloppen är ju mkt grusvägar och rätt lättåkta, sen får jag bara med en flaska på den heldämpade. På Big9an får jag med 2 flaskor, vilket ju kan vara bra då jag inte har lagning under loppet..
Får klura lite mer och känna efter vad som känns bäst,  sen är det nog viktigast att benen är med:-)

Nu under valborg och första maj blir det mkt familjetid, det känns bra!! Har även känt mig rätt sliten efter resan och tävlingarna i Norge, så försöker vila så mkt som möjligt mellan träning, jobb och familjegrejor. Lite svårt då jag försöker klämma in en rätt tuff träningsvecka, men är vaksam på vad kroppen säger och försöker bara bli lagomt sliten... Man vill ju komma till långloppen i hyfsad form, är ju där jag vill prestera bra iår.

Kommentarer

Tjena,

Kan tipsa om det här vätskesystemet som är riktigt grymt..
Har samma problem som du fast ingen HT att köra på :)

http://www.usweshop.com/prod/H3--12L-BW_995592/MOTO_84756/ENG/EUR
Samuel sa…
Ja har tittat mot det hållet:-)
Inte bara fördelar med 2 hojar, blir så mkt beslutångest;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack