Utvärdering

Har nu utvärderat helgens långlopp, tar med mig mkt bra och positiva saker. Men även vissa saker som ska förbättras och finslipas.
Måste bla byta klossar under skorna, drog ur foten 3 gånger under loppet. Behöver även lite mer tryck i backarna, men det ska ordnas:-)

Men i stort var ju helgen mkt lyckad och har gett en liten boost till mitt självförtroende, vilket var mkt välbehövligt:-) Nu kan jag våga tro på att jag kan, och fokusera på att förbättra detaljerna.
Igår var det vilodag och läge att ta igen förlorad tid hemma, när man är borta ett par dagar från familjen är det viktigt:-) Både för min skull och deras, min sambo får ju dra ett tungt lass när jag är borta. Är tacksam för att hon gör det!

Idag ska det dock tränas igen, blir ett skönt pass på monarken:-) lite tröskelträning står på schemat, kan nog bli ett riktigt saftkalas..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift